Tellimistingimused

1. Kehtivus
2. Hind ja kohaletoimetamise teenustasu
3. Tarneaeg ja transport
4. Kinkekaardid
5. Ostja õigus ostu-müügi tehingust taganeda
6. Müüja vastutus ja vääramatu jőud
7. Müüja õigus tehingust taganeda
8. Tooteinfo ja pretensiooniõigus
9. Privaatsus
10. Tarbijavaidluste lahendamine
11. Inbank järelmaksu tingimused

1. Kehtivus

Käesolevad tingimused kehtivad Sakste OÜ (aadress Laki 9 / Kadaka tee 36, 10621 Tallinn, Eesti, reg. nr.: 12111555, KMKR nr EE101451969, pangakontod SEB: EE931010220195732228 ja Swedbank: EE722200221067020226, e-post: info@smartdog.ee, koduleht: www.smartdog.ee, telefonid: 507 8266 ja 5656 3703) - edaspidi "Müüja" - e-poe keskkonnast epood.smartdog.ee tellitud kaupade ostu-müügitehingutele (edaspidi ainsuses "Tehing"), mis sõlmitakse müüja ja kaupa telliva isiku - edaspidi "Ostja" - vahel käesolevate tingimuste kehtivuse ajal.

Tellimistingimuste käesolev redaktsioon kehtib alates 16.06.2024 kuni Müüja internetikataloogi tellimistingimuste järgmise redaktsiooni avaldamiseni Müüja e-poe keskkonnas epood.smartdog.ee

1.2. Lepingu jõustumine

E-poe keskkonnas epood.smartdog.ee tehingut vormistades kinnitab Ostja, et ta on tutvunud tehingutingimustega ja on nendega nõus. Müüja ei pea oma nõustumisest tellimusega Tellijale eraldi teatama. Müüja loetakse tellimusega nõustunuks, kui ta asub tellimust täitma. Ostjale edastatakse tellimuse kinnitusena tellimuse kinnitus või arve elektroonselt.

2. Hind ja kohaletoimetamise teenustasu

Internetileheküljel epood.smartdog.ee olevate kaupade hinnad on eurodes ning sisaldavad käibemaksu (22%).

Tellitud kaupade hinnale lisandub Eesti sisesel kohale toimetamisel postikulu, mille hind oleneb Ostja poolt valitavast kauba kättetoimetamise viisist.

Kauba saatmiseks kasutame SmartPOSTi ja Omniva pakiautomaate, Omniva 'lähimasse postkontorisse' teenust ja kullerteenust. Kauba saatekulu suurus on näha ostukorvis. Alates 40 € suurusest tellimusest saadame tellitud kauba Eesti piires tasuta kohale. Väiksemaid tellimusi on ilma lisatasuta võimalik kätte saada, tulles tellitud kaubale ise järele.

Kauba eest on võimalik tasuda koheselt peale tellimuse tegemist Montonio makselahenduse pangalingi või kaardimaksega, Montonio järelmaksuteenust (vt lisainfot p. 11) kasutades või e-kirja teel saadud tellimuse kinnituse alusel pangaülekandega. Juhul, kui tulete kaubale ise järgi, on kauba eest võimalik tasuda ka selle kättesaamisel sularahas.

Kui tellimuse saatmisest on möödunud 3 tööpäeva, aga makset ei ole laekunud Müüja arveldusarvele, tühistatakse nimetatud tellimuses olevate kaupade broneering ning makse hilisema laekumise korral Müüja arveldusarvele ei garanteeri Müüja nimetatud toodete olemasolu laos.

3. Tarneaeg ja transport

Kauba saatmiseks kasutatakse kas SmartPOSTi pakiautomaadi, Omniva pakiautomaadi, Omniva postkontori, Cargobusi või kullerteenust. Kaup komplekteeritakse ning postitatakse 1-3 tööpäeva jooksul arvates kaupade eest tasutud summa laekumisest Müüja arveldusarvele. Kui tellitud kaup ei asu Eestis (tellitavate toodete tarneaeg on 7-14 tööpäeva) või tellimuse täitmine ei õnnestu 1-3 tööpäeva jooksul mõnel muul põhjusel, teavitab Müüja sellest Ostjat.

SmartPOSTI pakiautomaadi teenus
SmartPostiga tellitud pakid jõuavad Ostjani sõltuvalt sihtkohast ühe kuni kolme tööpäeva jooksul peale postitamist. Ostjale saadetakse teated paki saabumisest tekstsõnumiga mobiiltelefoninumbrile vastavalt Smartposti kasutustingimustele (Smartpost abiinfo). Koos teatega saadetakse Ostjale ka personaalne kood, mille abil saab Ostja avada pakiautomaadis kapi, milles temale Müüja poolt saadetud pakk asub. Pakke hoiustatakse pakiautomaadis seitse ööpäeva alates paki sisestamisest.

Omniva pakiautomaadi teenus
Omniva pakiautomaati tellitud pakid jõuavad Ostjani sõltuvalt sihtkohast ühe kuni kolme tööpäeva jooksul peale postitamist. Ostjale saadetakse teated paki saabumisest tekstsõnumiga mobiiltelefoninumbrile vastavalt Omniva kasutustingimustele (korduma kippuvad küsimused). Koos teatega saadetakse Ostjale ka personaalne kood, mille abil saab Ostja avada pakiautomaadis kapi, milles temale Müüja poolt saadetud pakk asub. Pakke hoiustatakse pakiautomaadis seitse ööpäeva alates paki sisestamisest.

Omniva postkontori teenus
Kuni 2 kg pakid saadetakse Ostjale tähitud maksikirjana, suuremad saadetised riigisisese standardpakina. Saadetise saab Ostja kätte kõige lähemast postkontorist. Teade paki saabumise kohta edastatakse Eesti Posti poolt ostjale postitamise päevale ülejärgneval postkontori tööpäeval.

Kullerteenus
Kaubad toimetatakse saajale kätte üle Eesti E-R kell 8:00-18:00. Saajale helistatakse ette ja lepitakse kokku sobiv kättetoimetamise aeg samaks, järgmiseks või ülejärgmiseks päevaks sõltuvalt saaja soovist. Kui kulleril ei ole võimalik pakki üle anda (adressaat ei ole kättesaadav), jäetakse sellekohane teade postkasti ning tellijal tuleb kulleriga ise ühendust võtta, et kauba kättesaamise üksikasjades kokku leppida.

Tulen kaubale ise järele
Kui kaup on komplekteeritud, saadame Ostjale sõnumi ning anname teada, millal on pakile võimalik järgi tulla. Meie ladu asub aadressil Laki 9 / Kadaka 36, Tallinn, kontakttelefon 507 8266. Kaubale ise järgi tulles saatmiskulu kauba hinnale ei lisandu. 

Ostetud kauba pakendid on saate tagasi ringlusesse suunata - sorteerimisjuhised ning kogumismahutite asukohad on lihtsalt leitavad portaalis kuhuviia.ee

4. Kinkekaardid

Kinkekaarti saab kasutada e-poe keskkonnas epood.smartdog.ee tasumiseks. Kinkekaarti saab kasutada sellel toodud unikaalse koodi abil, mida on võimalik kasutada vaid ühe korra. Kinkekaardi unikaalset koodi tuleb hoida hoolikalt, et see ei satuks soovimatult kolmandate isikute kätte. Sakste OÜ ei vastuta kinkekaardi unikaalse koodi kolmandate isikute kätte sattumisega kaasnevate mistahes kahjude eest (sh juhul, kui kinkekaart satub kolmandate isikute kätte ebakorrektse e-posti aadressi sisestamise tõttu, sisestatud e-posti aadressile määratud automaatsete suunamiste vms tõttu).

Kui soovitud kaupade maksumus on väiksem kinkekaardi väärtusest, siis vaheraha ei tagastata ning kinkekaarti ei saa kasutada kaupade eest tasumiseks mitmes osas. Kui soovitud kaupade maksumus ületab kinkekaardi väärtuse, saab puudujääva osa tasuda pangaülekandega.

Kinkekaardi ostmisel Smartdog.ee e-poest on tarbijal õigus taganeda müügilepingust 14 päeva jooksul alates päevast, mil Smartdog.ee saatis kinkekaardi soovitud e-posti aadressile. Tehingust ei saa taganeda, kui kinkekaardil toodud unikaalset koodi on juba kasutatud.

5. Ostja õigus ostu-müügitehingust taganeda

Ostja vőib e-poe keskkonnas sőlmitud ostutehingust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav toode peab tagastamisel olema täpselt samas olukorras ja komplektsuses (s.h. toote müügipakend) kui see oli Ostjale üleandmise hetkel. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik toote olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba proovimiseks füüsilises poes. Kui tagastatav kaup või müügipakend on rikutud, tuleb Ostjal kompenseerida kauba väärtuse vähenemine.

Kauba tagastamise soovist peab Ostja teavitama Müüjat e-posti teel. Müüja väljastab Ostjale informatsiooni tagastusprotsessi kohta samuti e-posti teel.

Toodete tagastamise korral maksab Müüja tellimuse eest tasutud maksed Ostja pangaarvele 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kauba tagastamisega kaasneva postikulu kannab Ostja ning see hüvitamisele ei kuulu.

6. Müüja vastutus ja vääramatu jõud

Juhul kui tellitud kaup on defektne või saatmise käigus rikutud, ostab Müüja kauba tagasi tema väärtuses, mis sisaldab kauba müügihinda ja saatmiskulu. Rikutud või defektsest kaubast teada saamisel peab Ostja teavitama Müüjat viivitamatult e-posti või telefoni teel. Ostjale e-poe poolt makstava kompensatsiooni suurus ei saa mingil juhul ületada kauba eest makstud summat.

Toodete loomulik kulumine (näiteks pinnakatte kulumine, muljumisjäljed, kriimustused, päikesevalgusest ja UV kiirgusest ja/või veest tulenev värvimuutus või määrdumine, koerte hammastest või küüntest tekkinud jäljed) ei kuulu tootmisvigade alla.

Müüja ei vastuta ostu-müügitehingu osalise vői täieliku mittetäitmise eest, kui selle on pőhjustanud vääramatu jőud.

7. Müüja õigus lepingust taganeda

Müüjal on õigus tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügitehingust taganeda, kui vastava kauba varud on ammendunud. Ostjat informeeritakse sellest esimesel võimalusel e-posti teel. Ostja poolt tasutud maksed tagastatakse sel juhul viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul Ostja pangaarvele.

8. Tooteinfo ja pretensiooniõigus

Kõik epood.smartdog.ee internetileheküljel asuvad toodete pildid on illustratiivse tähendusega. Toodete värvus võib sõltuvalt teie arvuti kuvari seadetest paista tegelikkusest erinev. epood.smartdog.ee e-poe keskkonnas olevad hinnad ja tekstid võivad muutuda ette teatamiseta.

Ostjal on pretensiooni esitamise õigus kahe aasta jooksul alates ostetud toote üleandmisest Ostjale. Pretensiooni esitamise korral esimese kuue kuu jooksul kannab parandamise või asendamisega seotud kulud Müüja. Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud Müüja üksnes sel juhul, kui pretensioon oli õigustatud.

9. Privaatsus

Isikuandmed, mis on sisestatud epood.smartdog.ee lehele ostude sooritamiseks, on konfidentsiaalne info ja ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele. Andmeid kasutatakse tellimuste täitmiseks (makseteenused ja pakkide saatmine) ning klientidega suhtlemiseks. Andmeid ei edastata kolmandatele isikutele, välja arvatud tellija poolt tellitud kauba kliendini toimetamiseks ja seaduses ette nähtud toiminguteks. Meie e-poest tellimust tehes ja/või kliendikontot registreerides kinnitab Ostja, et on Smartdog.ee e-poe isikuandmete kaitse ja privaatsuspoliitika põhimõtete ja tingimustega tutvunud ning nendega nõustunud. 

Loe lisa Smartdog.ee e-poe isikuandmete kaitse ja privaatsuspoliitika kohta: Isikuandmete kaitse ja privaatsuspoliitika

10. Tarbijavaidluste lahendamine

Ostjal on oma õiguste kaitseks võimalik pöörduda Tarbijakaitse  ja Tehnilise Järelevalve Ameti Tarbimiskeskkonna osakonda ja Tarbijavaidluste komisjoni. Lisaks saab Ostja e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks kasutada Euroopa Liidu elektroonilist keskkonda ja ODR-platvormi (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine): Vaidluste veebipõhine lahendamine.

11. Inbanki järelmaksutingimused

Inbanki järelmaks võimaldab sul muuta suurem ühekordne väljaminek igakuiseks väikeseks kuluks ning tasuda toodete eest osade kaupa. Võta maksmiseks rohkem aega ning jaga ostusumma kuni 6 aasta peale. Esimene makse alles kuu aja pärast.

Inbanki järelmaksu tingimused:

  • Summa 100 - 10000 €
  • Periood 6 - 72 kuud
  • Sissemakse 0 €
  • Intress 11,9%
  • Lepingutasu 0 €
  • Haldustasu 0,3% kuus

Inbanki järelmaksu krediidi kulukuse määr on järgmistel näidistingimustel 31,64% aastas: järelmaksu summa 490 €, lepinguperiood kuudes 12, intressimäär 11,9% ostusummalt, sissemakse 0%, haldustasu 0,3%, igakuine osamakse 47,23 €, krediidi kogukulu 566,8 €. Teenuse pakkujaks on AS Inbank Finance.

Tähelepanu! Iga järelmaks on finantskohustus. Enne järelmaksulepingu sõlmimist tutvu vastava teenuse tingimustega ning vajadusel konsulteeri asjatundjaga.

Müüja rekvisiidid:

Sakste OÜ
Laki 9 / Kadaka tee 36, 10621 Tallinn, Eesti
Reg. nr.: 12111555
KMKR nr EE101451969
SEB: EE931010220195732228
Swedbank: EE722200221067020226
E-post: info@smartdog.ee
Koduleht: www.smartdog.ee
Telefon: 507 8266 ja 5656 3703